A koreai márka kisautója a harmadik generációjára merészebb stílusú külsőt, mild hibrid motorokat és gazdagon felszerelt belsőt kapott.
A hossza továbbra is 4,04 méter, a 2,58 méteres tengelytávja csak egy centivel nagyobb, de az ötajtós karosszéria három centivel szélesebb, két és féllel alacsonyabb az elődjénél, amitől jobbak lettek az arányai. A csomagtér mérete 351 literesre bővült.
Az i20 formája már a Hyundai újabb stílusa szerint készült, hatalmas hűtőmaszkkal, karakteres vonalakkal, a legújabb divat szerint fénycsíkkal összekötött, érdekes formájú hátsó lámpákkal. A belső tér is a nagyobb autókat idézi a műszerfal teljes szélességében vezetett szellőzőnyílásokkal, és az i20 a legújabb technológiákat is megkapta.
A műszereket 10,25 colos kijelző vetíti, és középre egy 10,25 colos érintőképernyő került okostelefon-tükrözéssel, vezeték nélküli telefontöltéssel és akár Bose hifivel. Az adaptív tempomat, a sávtartó rendszer, valamint a tolatáskor és sávváltáskor akadályt érzékelve fékező asszisztens is elérhető hozzá.
A motorkínálat első ránézésre nem változott, a belépőmodell egy 1,2 literes, négyhengeres szívómotor 84 lóerővel és 118 Nm-rel, ami helyett a háromhengeres, turbós 1.0 T-GDi választható 100 és 120 lóerővel. A turbós motorok közül az előbbihez opció, az utóbbihoz pedig széria a 48 voltos mild hibrid rendszer, intelligens kézi váltóval, ami gázelvételre leválasztja a motort a hajtásról.
DIGITÁLIS MAGAZIN