A kompakt méretű szabadidő-autókba háromhengeres benzinmotort építenek, a maximum teljesítmény 309 lóerő.
A P300e változatba a gyártó saját fejlesztésű 1,5 literes, turbós háromhengeres benzinmotorja kerül 200 lóerővel és nyolcfokozatú automata váltóval, a 109 lóerős elektromotor a hátsó kerekeket hajtja. A kombinált teljesítmény 309 lóerő, a maximum nyomaték 540 Nm, amivel a Discovery Sport 6,6 másodperc, az Evoque pedig 6,4 másodperc alatt gyorsul százra, a végsebesség 200 km/óra.
A hátsó ülések alá került 15 kilowattórás akkumulátor feltöltésével 66 kilométert lehet megtenni tisztán elektromos módban, a 32 kilowattos gyorstöltőről 30 perc alatt 80 százalékos töltöttség érhető el, a 7 kilowattórás fali töltőről ez másfél órába telik, az otthoni konnektorról 6 óra 42 percet kell várni a teljes feltöltésre.
A Discovery Sport és az Evoque háromféle módban használható: tisztán elektromos hajtással maximum 135 km/óráig, kombinált hibrid hajtással, valamint az akkumulátor töltésével menet közben.
DIGITÁLIS MAGAZIN