A Porsche a kupé és a kabrió után a 911 új generációjából is bemutatta a Targa változatot, ami kétféle teljesítménnyel választható.
1965-ben jelent meg az első 911 Targa, és a Porsche később igazi kabriót is készített a típusból, de a stílusos bukókeretes változat máig is a kínálat része. Most a 911 új generációjából is megérkezett a Targa, ami a bevált receptet követi, a fém bukókeret mögött ívelt a hátsó szélvédő, ami gombnyomásra felemelkedik a vászontető elcsomagolásához, a művelet 19 másodpercbe telik.
Az új modell kétféle teljesítménnyel választható, mindenképpen összkerékhajtással.
A háromliteres, hathengeres bokszermotor a 911 Targa 4-ben 385 lóerős és 450 Nm a nyomatéka, a nyolcfokozatú duplakuplungos váltóval 4,2 másodperc alatt gyorsul százra és 289 km/óra a végsebessége.
A 911 Targa 4S-ben 450 lóerő a teljesítmény és 540 Nm a nyomaték, ez a változat 3,6 másodperc alatt éri el a százas tempót, és 304 km/órával is száguldhat.
A nagyobb kerekekről, eltérő kipufogójáról és piros féknyergekről felismerhető 4S pedig hétfokozatú kézi váltóval is kérhető.
Kapcsolódó cikkek:
A Porsche megmutatta az új generációs 911 csúcsmodelljét, a Turbo rögtön a még erősebb S változatban érkezik.
DIGITÁLIS MAGAZIN