Még csak két és fél éve mutatta be a Santa Fe negyedik generációját a Hyundai, máris itt az alaposan megújult változata, amiből plug-in hibrid is lesz.
2018-ban jelent meg a Hyundai Santa Fe negyedik generációja, és most itt a ráncfelvarrott kiadás, amit a szokásosnál is jobban átalakítottak. A gyártó szerint új padlólemezre épül az autó, ezért hibrid és plug-in hibrid hajtáslánccal is elérhető lesz, ami nagy előrelépés az eddig csak dízelből álló kínálathoz képest.
A hibrid rendszer részleteit csak később árulják el, de addig is megmutatták, hogyan néz ki a modellfrissített Santa Fe. A 4,77 méter hosszú karosszérián a korábbi trapéz alakú hűtőmaszkot szélesebb darabra cserélték, a két oldalán a fényszórókkal kötötték össze, felettük kapott helyet a nappali menetfények fénycsíkja.
A hátsó részen újak a lámpák, amiket piros fényvisszaverő sávval kötöttek össze, és a lökhárítókat is átrajzolták. A kínálat újdonsága a Luxury Package, ami nemcsak 20 colos könnyűfém kerekeket jelent, hanem mélyebbre húzott lökhárítókat és még több színre fújt karosszériaelemet, mint a képeken is látható.
A műszerfalat is teljesen átgondolták, például a kormánykerék mögött immár nem részben, hanem teljesen digitális a műszeregység egy 12,3 colos kijelzővel. A középkonzol tetejére szélesebb, laposabb, 10,25 colos érintőképernyő került, és az alatta lévő irányítópult is új, itt a váltókar helyére nyomógombok kerültek.
A megújult Santa Fe európai értékesítése szeptemberben kezdődik, addig kiderülnek a részletek a hibrid hajtásláncokról is. A vele közös padlólemezre épülő Kia Sorento új generációja is nemrég mutatkozott be, és abból is várható hibrid változat.
Kapcsolódó cikkek:
A Kia megmutatta az első képeket a Sorento negyedik generációjáról, ami karakteresebb formát kapott.
vagy olvasd digitális formában!