Már rendelhető a megújult Citroen C3
Hírek, 2020. június. 11.
AS

Még színesebb egyéniség lett a Citroën nagyra nőtt kisautója, és a felszereltsége is bővült a személyre szabható C3-nak.

 

 

2016-ban jelent meg a C3 harmadik generációja, amiből eddig több mint 750 ezer példány kelt el. A 3,99 méter hosszú ötajtós most kisebb ráncfelvarráson esett át, és a jól sikerült dizájnon nem sokat kellett alakítani. Újak a fényszórók, amelyek immár alapáron teljesen LED-esek, valamint a hűtőmaszk és az oldalsó Airbump elemek formája is változott.

 

 

 

Még többféleképpen lehet személyre szabni a francia kisautót, a külső kombinációk száma 36-ról 97-re nőtt. A hétféle választható fényezésből a két új az Elixír vörös és a Spring kék, amihez négyféle színcsomag, négy tetőszín és háromféle dekorációs matrica közül lehet választani, az akár 16 colos kerekek a kategóriában a legnagyobbak.

 

 

 

A belső térben kétféle új hangulat, a dinamikus Emerald és a világos famintás Techwood közül lehet választani, a kényelmesre párnázott Advanced Comfort ülések is újak. A Live alapmodellhez a már említett LED-es fényszórón kívül a digitális rádió, a tempomat, a sávelhagyásra figyelmeztetés és a táblafelismerő rendszer is széria, az ára 4 075 000 forinttól kezdődik.

 

 

 

A Feel változatnál már széria a klímaberendezés, az elektromosan állítható és fűthető visszapillantó tükör, a Feel Plus alapfelszereléséhez az automata klíma, a hétcolos érintőképernyő okostelefon-tükrözéssel, a 16 colos könnyűfém kerék, az elektromosan behajtható tükrök, a ködfényszórók és az Airbump elemek tartoznak. A Shine szinten a tolatóradar, az esőérzékelő és a bőrkormány is széria.

 

 

 

Újdonság a C-Series kivitel, amihez a Feel Plus felszereltségen felül egyedi mélyvörös tükörházak és karosszériabetétek, hozzá színben illő hangulatú berendezés, automata fényszóró, tolatóradar és esőérzékelős ablakemelő is jár. A C-Series ötféle karosszériaszínnel választható: fehérrel, homokszínnel, kétféle szürkével vagy feketével.

 

 

A motorkínálat az 1,2 literes, háromhengeres benzines 82 lóerős változatával kezdődik, ötfokozatú kézi váltóval, a 110 lóerős kivitelnél már hatsebességes a kézi váltó, és automata is rendelhető szintén hat fokozattal. A Citroën a dízelt is megtartotta, az 1,5 literes motor négyhengeres, 100 lóerős és ötfokozatú a váltója.

 

Kapcsolódó cikkek:

 

A Citroën bemutatta a legolcsóbb elektromos autót
Az Ami a márka századik születésnapjára egy éve készült tanulmányautó gyártásba kerülő változata.
A LEGÚJABB SZÁMUNK
Autó és Stílus
Keresd az újságárusoknál, olvasd digitális formában vagy fizesd elő kedvezménnyel!
ELŐFIZETÉS
Autó és Stílus előfizetés
DIGITÁLIS MAGAZIN
Autó és Stílus digitális magazin
Bezár
Bezár
Bezár
Bezár
Bezár
Bezár