Még színesebb egyéniség lett a Citroën nagyra nőtt kisautója, és a felszereltsége is bővült a személyre szabható C3-nak.
2016-ban jelent meg a C3 harmadik generációja, amiből eddig több mint 750 ezer példány kelt el. A 3,99 méter hosszú ötajtós most kisebb ráncfelvarráson esett át, és a jól sikerült dizájnon nem sokat kellett alakítani. Újak a fényszórók, amelyek immár alapáron teljesen LED-esek, valamint a hűtőmaszk és az oldalsó Airbump elemek formája is változott.
Még többféleképpen lehet személyre szabni a francia kisautót, a külső kombinációk száma 36-ról 97-re nőtt. A hétféle választható fényezésből a két új az Elixír vörös és a Spring kék, amihez négyféle színcsomag, négy tetőszín és háromféle dekorációs matrica közül lehet választani, az akár 16 colos kerekek a kategóriában a legnagyobbak.
A belső térben kétféle új hangulat, a dinamikus Emerald és a világos famintás Techwood közül lehet választani, a kényelmesre párnázott Advanced Comfort ülések is újak. A Live alapmodellhez a már említett LED-es fényszórón kívül a digitális rádió, a tempomat, a sávelhagyásra figyelmeztetés és a táblafelismerő rendszer is széria, az ára 4 075 000 forinttól kezdődik.
A Feel változatnál már széria a klímaberendezés, az elektromosan állítható és fűthető visszapillantó tükör, a Feel Plus alapfelszereléséhez az automata klíma, a hétcolos érintőképernyő okostelefon-tükrözéssel, a 16 colos könnyűfém kerék, az elektromosan behajtható tükrök, a ködfényszórók és az Airbump elemek tartoznak. A Shine szinten a tolatóradar, az esőérzékelő és a bőrkormány is széria.
Újdonság a C-Series kivitel, amihez a Feel Plus felszereltségen felül egyedi mélyvörös tükörházak és karosszériabetétek, hozzá színben illő hangulatú berendezés, automata fényszóró, tolatóradar és esőérzékelős ablakemelő is jár. A C-Series ötféle karosszériaszínnel választható: fehérrel, homokszínnel, kétféle szürkével vagy feketével.
A motorkínálat az 1,2 literes, háromhengeres benzines 82 lóerős változatával kezdődik, ötfokozatú kézi váltóval, a 110 lóerős kivitelnél már hatsebességes a kézi váltó, és automata is rendelhető szintén hat fokozattal. A Citroën a dízelt is megtartotta, az 1,5 literes motor négyhengeres, 100 lóerős és ötfokozatú a váltója.
Kapcsolódó cikkek:
Az Ami a márka századik születésnapjára egy éve készült tanulmányautó gyártásba kerülő változata.
vagy olvasd digitális formában!