Az 5-ös sorozat modellfrissítése után a BMW megmutatta a ráncfelvarrott változatot az M5-ből is, ami erősebb nem, de vonzóbb lett.
A BMW nemrég mutatta be az 5-ös sorozat modellfrissített változatát, és most a megújult M5-ről is közzétette a képeket. A szűkebbre szabott lézeres fényszórók, az L-alakú nappali menetfények és a közös keretbe foglalt vese alakú hűtőmaszk a csúcsmodellnek is nagyon jól állnak.
A hátsó lámpákat is átszabták, és a képeken látható Motegi vörös fényezés és a 20 colos, duplaküllős könnyűfém kerekek is újak. A Competition változat ezen kívül fényes fekete hűtőmaszkkal, ablakkeretekkel, logókkal és kipufogóvégekkel különbözik.
Az M5 teljesítménye ezúttal nem változott, a 4,4 literes biturbó V8-as motorja 600 lóerőre képes, amivel 3,4 másodperc alatt gyorsul százra, és 11,1 másodperc alatt éri el a kétszázat, a 625 lóerős Competition még egy és három tizedet farag ezeken az időkön.
A nyolcfokozatú automata sebességváltó és az összkerékhajtás szériafelszerelés, de az utóbbi gombnyomásra hátsókerék-hajtásra kapcsolható, például a zárt pályára. Az M5 újdonsága az M8 Gran Coupéból származó kényelmesebb lengéscsillapítás.
A belső tér az 5-ös sorozat többi tagjának mintájára újult meg, nagyobb a középső érintőképernyő, és a menetmódok konfigurálása is egyszerűbbé vált a váltókar melletti Setup és M Mode gombokkal, amelyek a kormánykeréken lévő vörös billentyűket egészítik ki.
Kapcsolódó cikkek:
A BMW alaposan felfrissítette az 5-ös sorozat jelenlegi generációját, ami karakteresebb formát kapott, és a kínálatában többféle hibrid változat is lesz.
vagy olvasd digitális formában!