A Mazda eddig is gyártott már pick-upot, a BT-50 új generációja azonban már teljes egészében japán technikára épül.
2006-ban jelent meg a Mazda BT-50 első generációja, ami a Ford Ranger testvérmodellje volt. A második szériát nálunk már nem lehetett kapni, és most itt a harmadik generáció, ami ezúttal teljesen japán technikára épül, ugyanis az Isuzu D-Max adta hozzá az alapokat.
A Mazda nem csak emblémát cserélt az autón, hanem teljesen új karosszériát és belső teret szabtak neki, és a képek alapján úgy tűnik, hogy a japán márka stílusa egy platós teherautón is jól mutat. Az újdonság 5,28 méter hosszú, a tengelytávja 3,13 méteres.
Az alapmodellt az Isuzu 1,9 literes, 150 lóerős és 350 Nm nyomatékú turbódízel motorjával szerelik, ami helyett a 3 literes, 190 lóerős és 450 Nm nyomatékkal rendelkező motor választható, a hatfokozatú kézi mellett automata sebességváltó is van a kínálatban.
Az utasteret is egyedire szabták a Mazda formatervezői, a barna bőrrel borított belső, a kerek légzsákfedeles kormánykerék és a szellőzőnyílások formája is a márka személyautóit idézi. Az új BT-50 hiába néz ki jól, nem lesz kapható nálunk.
Kapcsolódó cikkek:
A Mazda bemutatta az első elektromos autóját. Az MX-30 új színt visz a kategóriába, a kompakt méretű crossover karakteres, egyedi formát kapott, az RX-8 mintájára hátrafelé nyíló hátsó ajtókkal.
vagy olvasd digitális formában!
