A Cadillac bemutatta az első elektromos autóját, és a Lyriq a tanulmányautóhoz nagyon hasonló formában kerül majd gyártásba.
Konnektorról tölthető autója volt már a Cadillacnek, a néhány éve bemutatott ELR nem volt más, mint a Chevrolet Volt és Opel Ampera kupékarosszériás testvére. A hatótávnövelő hibrid luxuskupé nem vált be, a különleges modellből kevesebb, mint háromezer példányt tudtak eladni két év alatt. A Cadillac ezúttal egy teljesen elektromos hajtású modellt leplezett le.
A Lyriq egyelőre tanulmányautó, de ehhez nagyon hasonló formában kerül gyártásba. A méreteit nem árulták el, de a formája a Cadillac legújabb modelljeit idézi. A kerekei 23 colosak, a töltő csatlakozóját a bal első sárvédőn alakították ki, de arra még várnunk kell, hogy kiderüljön, a kamerával helyettesített visszapillantó tükrök és a süllyesztett kilincsek gyártásba kerülnek-e.
A műszaki részletekről is szűkszavú a Cadillac közleménye. A meg nem nevezett teljesítményű elektromotor a hátsó kerekeket hajtja, de lesz összkerékhajtású változata is. Azt lehet tudni, hogy a padlóba épített akkumulátora 100 kilowattórás, egy feltöltéssel 480 kilométer a hatótáv, tölteni utcai oszlopról 19 kilowattal, villámtöltő-állomásról 150 kilowattal lehet.
A belső tér négyszemélyes, az ülések hátoldalát fával borították. Az érintőgombos kormánykerék mögé 33 colos szélesvásznú képernyő került, ami a műszeregység és az infotainment szerepét is ellátja. A hátsó utasok is kaptak egy-egy képernyőt maguk elé, és középre is került egy, amiről a szórakoztatórendszert, az üléseket és a klímát lehet kezelni.


