A Fiesta után a Puma is elkészült a sportos ST változatban, ugyanazzal a motorral, amit a kisautóban is kedveltünk.
A Fiesta és a Focus után újabb modellnek készült el az ST változata a Fordnál. A Puma régen egy sportkupé volt, most pedig divatos crossover, de ez nem jelenti azt, hogy ne lehetne belőle sportos kivitelt készíteni. Európában elsőként kínál ST változatot egy szabadidő-autóból a Ford.
A Puma ST ugyanazt a motort kapja, mint a Fiesta csúcsmodellje: az 1,5 literes, turbós háromhengeres motor teljesítménye 200 lóerő, a legnagyobb nyomatéka 320 Nm. A váltója hatfokozatú kézi, amivel 6,7 másodperc alatt gyorsul százra, és 220 km/óra a végsebessége.
Persze nem csak a motort szerelték be, hanem a futóművet is feszesebbre cserélték, a 19 colos kerekeket erősebb fékek lassítják, a tapadásról a Michelin Pilot Sport 4S abroncsok is gondoskodnak. A menetstabilizáló kikapcsolható, van rajtautomata, és felárért önzáró differenciál is rendelhető.
A Puma ST karosszériáját is sportosabbra szabták, új lökhárítókat és nagy hátsó légterelőt kapott az autó, amit a dupla kipufogóvéggel, a fekete tetővel és fekete visszapillantó tükörházakkal is megkülönböztettek. Az utastérben Recaro üléseket, egyedi kormányt és váltógombot találunk.
Kapcsolódó cikkek:
Mustang Mach-E néven mutatta be az elektromos autóját a Ford, az újdonság egy kupéformájú crossover.
vagy olvasd digitális formában!