Mielőtt kivonulna az európai piacról, a plug-in hibrid rendszerrel megújult Eclipse Cross adhat még egy esélyt a Mitsubishinek.
2017-ben hozta vissza a Mitsubishi a szép emlékű Eclipse nevet, de ezúttal nem egy sportkocsin, hanem egy szabadidő-autón. A bemutatása után három évvel máris itt a ráncfelvarrás ideje, és nemcsak a külsőn változtatnak, amivel a hossza is növekedik 14 centiméterrel, hanem a kínálatot is bővítik a plug-in hibrid rendszerrel.
Az Eclipse Cross eddig is a Mitsubishi egyik legfeltűnőbb formájú modellje volt, és az újdonság még inkább az lesz, amihez teljesen átalakították a külsejét. A fényszórók helyére karcsú nappali menetfények kerültek, a krómozott hűtőmaszkot fényes feketére cserélték, hátul pedig már nem köti össze fénycsík a lámpákat és nem osztott a szélvédő sem.
A belső tér kevésbé változott, az infotainment nagyobb, 8 colos érintőképernyőt kapott, ami könnyebben elérhető helyre került, és az ülések közti érintőpadot is elhagyták. A műszaki részletekről egyelőre csak annyit árultak el, hogy a kínálat konnektorról tölthető hibrid rendszerrel bővül, ami valószínűleg az Outlanderből származik.
A bevezető modell felszereltségének része lesz az okostelefonról is programozható klímaberendezés, a hátul is fűthető ülések, a nyitható panorámatető és az adaptív tempomat. A Mitsubishi éppen nemrég jelentette be, hogy fokozatosan kivonul az európai piacról, de a plug-in hibrid Eclipse Cross még adhat egy esélyt a nagymúltú japán márkának.
Kapcsolódó cikkek:
A mild hibrid és a zöld rendszámos plug-in hibrid után a Ford bemutatta a Kuga hibrid változatát, ami a dízelek alternatívája lehet.
vagy olvasd digitális formában!
