Mindent lemértünk a Volkswagen első elektromosnak tervezett autóján, az ID.3-on, és a tesztpályán is kipróbáltuk az utolsó igazi V8-as Ferrarit, az F8 Tributót. Bemutatjuk az Opel Mokkát, vezettük a plug-in hibrid Ford Explorert és Renault Capturt, valamint a megújult Suzuki Swiftet. Teszteltük a vadonatúj Nissan Juke-ot és Seat Leont, a Honda Jazz Crosstart és a Mazda MX-30-at, valamint a plug-in hibrid Audi A6-ot és Q7-et, Kia XCeedet és Peugeot 508-ast. Bemutatjuk a Suzuki 48 voltos hibrid rendszerét és az 1990-es Év Autója, a Citroën XM egy kivételes állapotú V6-os példányát.
Lapozz bele a 2020/5. számba!
Bemutatjuk az Opel Mokkát, kipróbáltuk a plug-in hibrid Renault Capturt és Ford Explorert, vezettük a megújult Suzuki Swiftet, a Škoda Octavia RS-t és a Volkswagen Arteont.
Részletes teszten mutatjuk be a Volkswagen első eleve elektromosnak tervezett autóját, az ID.3-at, és teszteltük az elektromos Opel Corsa-e-t és Volkswagen e-up!-ot is.
Kézi és automata váltóval is teszteltük a vadonatúj Nissan Juke-ot, és teszten járt nálunk a csakis hibridként kapható Honda Jazz Crosstar is.
Teszteltük a Seat Leon új generációját, továbbá plug-in hibrid változatban is kipróbáltuk a Kia XCeedet és a Peugeot 508-ast.
Vezettük a Mazda első elektromos autóját, az MX-30-at, ezen kívül a zöld rendszámos hibrid Audi A6-ot és Q7-et, valamint a V8-as Ford Mustangról is írunk.
Bemutatjuk a Suzuki 48 voltos mild hibrid technikáját, ami a Vitarában, az S-Crossban és a Swift Sportban is dolgozik.
Az utakon és a tesztpályán is kipróbáltuk a Ferrari talán utolsó igazi V8-as autóját, a középmotoros 488 GTB utódjaként érkező F8 Tributót.
1990-ben lett az európai Év Autója a Citroën XM, a harmincadik születésnapjára Bende Tibby egy kivételes állapotú V6-os példányt mutat be.
DIGITÁLIS MAGAZIN