5,5 millió forintért jöhet az elektromos Fiat 500
Hírek, 2021. január. 6.
AS

A Fiat tisztán elektromos hajtású változatban mutatta be az 500-as új generációját, és a gazdagon felszerelt csúcsmodell után itt a szerényebb hatótávú alapváltozat is.

 

 

 

 

2007-ben jelent meg a Fiat 500 előző generációja, ami elektromos hajtású változatban is készült, de azt hivatalosan nem forgalmazták az európai piacon. A típus utódja a retró stílust megtartotta, de minden részlete vadonatúj, és rögtön elektromos hajtású változatban érkezik. A csúcsmodell után a Fiat bejelentette az olcsóbb alapváltozatot is.

 

 

 

 

Az Action belépőmodellnek nemcsak a felszereltsége, hanem a hajtáslánca is szerényebb, az elektromotorja 95 lóerőre képes, amivel 9,5 másodperc alatt gyorsul százra, és legfeljebb 135 km/órás sebességre képes. Az akkumulátora kisebb, 23,8 kilowattórás, aminek egy feltöltésével 180 kilométer a hatótáv, a villámtöltés legfeljebb 50 kilowattal lehetséges.

 

 

 

 

Az alapmodell jóval olcsóbb is lett, a listaára 7 990 000 forint, ami a jelenleg éppen nem elérhető állami támogatással 5 490 000 forintra csökken. A felszereltsége jónak mondható, a manuális klíma, az elektromos kézifék és a 7 colos műszeregység széria, ahogyan az autonóm vészfékező gyalogosfelismerővel, a sávelhagyásra megelőző és a táblafelismerő rendszer is.

 

 

 

 

Az okostelefon-tükrözésre képes 7 colos érintőképernyő és a vezeték nélküli telefontöltés 335 ezer forintért választható hozzá, a fűthető szélvédővel, tükrökkel és első ülésekkel együtt 500 ezer forintba kerül, a széria Mode 2 töltőkábel mellé a Mode 3 kábel még 100 ezer forintba, a 16 colos könnyűfém kerék 120 ezer, a tolatóradar 110 ezer forintba kerül.

 

 

 

A következő szint a Passion, aminek 9 990 000 forint a listaára, ezt a támogatás 7 490 000 forintra csökkentené, de ezt a műszaki tartalom is indokolja. Az elektromotor itt már 118 lóerős, amivel 9 másodpercre csökken a százra gyorsulás és 150 km/órára nő a végsebesség, a 42 kilowattórás akkumulátor akár 85 kilowattal is villámtölthető, a hatótávolság 320 kilométer.

 

 

 

 

A Passion felszereltsége a 7 colos érintőképernyővel, okostelefon-tükrözéssel, tempomattal és időzíthető légkondicionálással ad többet, az automata klíma felára 130 ezer forint, a fűthető szélvédő és első ülések még 150 ezerbe kerülnek, a tolatókamerát, parkoló asszisztenst és holttérfigyelőt tartalmazó csomag 335 ezer forint, adaptív tempomattal együtt 500 ezer forintot kérnek érte.

 

 

 

A La Prima csúcsmodell alatt új felszereltségnek számít az Icon, ami a fentiekhez képest 10,25 colos érintőképernyős navigációt, esőérzékelőt, kulcsnélküli rendszert, automata klímát és bőrkormányt ad. Passion szinttől elérhető a praktikus 3+1 ajtós változat, ami legalább 10 690 000 forintba kerül, és a vászontetős kabrió, aminek a listaára 10 990 000 forinttól kezdődik.

 

Kapcsolódó cikkek:

 

Megújult a Fiat Tipo, szabadidős Cross változata is lesz
A Fiat felfrissítette a kompakt autóját, a Tipo új arcot és modernebb belsőt kapott, a kínálatba háromhengeres motor és szabadidős Cross változat is érkezik.
A LEGÚJABB SZÁMUNK
Autó és Stílus
Keresd az újságárusoknál, töltsd le digitális formában vagy fizesd elő kedvezménnyel!
ELŐFIZETÉS
Autó és Stílus előfizetés
DIGITÁLIS MAGAZIN
Autó és Stílus digitális magazin
Bezár
Bezár
Bezár
Bezár
Bezár
Bezár