5,5 millió forintért jöhet az elektromos Fiat 500
Hírek, 2021. január. 6.
AS

A Fiat tisztán elektromos hajtású változatban mutatta be az 500-as új generációját, és a gazdagon felszerelt csúcsmodell után itt a szerényebb hatótávú alapváltozat is.

 

 

 

 

2007-ben jelent meg a Fiat 500 előző generációja, ami elektromos hajtású változatban is készült, de azt hivatalosan nem forgalmazták az európai piacon. A típus utódja a retró stílust megtartotta, de minden részlete vadonatúj, és rögtön elektromos hajtású változatban érkezik. A csúcsmodell után a Fiat bejelentette az olcsóbb alapváltozatot is.

 

 

 

 

Az Action belépőmodellnek nemcsak a felszereltsége, hanem a hajtáslánca is szerényebb, az elektromotorja 95 lóerőre képes, amivel 9,5 másodperc alatt gyorsul százra, és legfeljebb 135 km/órás sebességre képes. Az akkumulátora kisebb, 23,8 kilowattórás, aminek egy feltöltésével 180 kilométer a hatótáv, a villámtöltés legfeljebb 50 kilowattal lehetséges.

 

 

 

 

Az alapmodell jóval olcsóbb is lett, a listaára 7 990 000 forint, ami a jelenleg éppen nem elérhető állami támogatással 5 490 000 forintra csökken. A felszereltsége jónak mondható, a manuális klíma, az elektromos kézifék és a 7 colos műszeregység széria, ahogyan az autonóm vészfékező gyalogosfelismerővel, a sávelhagyásra megelőző és a táblafelismerő rendszer is.

 

 

 

 

Az okostelefon-tükrözésre képes 7 colos érintőképernyő és a vezeték nélküli telefontöltés 335 ezer forintért választható hozzá, a fűthető szélvédővel, tükrökkel és első ülésekkel együtt 500 ezer forintba kerül, a széria Mode 2 töltőkábel mellé a Mode 3 kábel még 100 ezer forintba, a 16 colos könnyűfém kerék 120 ezer, a tolatóradar 110 ezer forintba kerül.

 

 

 

A következő szint a Passion, aminek 9 990 000 forint a listaára, ezt a támogatás 7 490 000 forintra csökkentené, de ezt a műszaki tartalom is indokolja. Az elektromotor itt már 118 lóerős, amivel 9 másodpercre csökken a százra gyorsulás és 150 km/órára nő a végsebesség, a 42 kilowattórás akkumulátor akár 85 kilowattal is villámtölthető, a hatótávolság 320 kilométer.

 

 

 

 

A Passion felszereltsége a 7 colos érintőképernyővel, okostelefon-tükrözéssel, tempomattal és időzíthető légkondicionálással ad többet, az automata klíma felára 130 ezer forint, a fűthető szélvédő és első ülések még 150 ezerbe kerülnek, a tolatókamerát, parkoló asszisztenst és holttérfigyelőt tartalmazó csomag 335 ezer forint, adaptív tempomattal együtt 500 ezer forintot kérnek érte.

 

 

 

A La Prima csúcsmodell alatt új felszereltségnek számít az Icon, ami a fentiekhez képest 10,25 colos érintőképernyős navigációt, esőérzékelőt, kulcsnélküli rendszert, automata klímát és bőrkormányt ad. Passion szinttől elérhető a praktikus 3+1 ajtós változat, ami legalább 10 690 000 forintba kerül, és a vászontetős kabrió, aminek a listaára 10 990 000 forinttól kezdődik.

 

Kapcsolódó cikkek:

 

Megújult a Fiat Tipo, szabadidős Cross változata is lesz
A Fiat felfrissítette a kompakt autóját, a Tipo új arcot és modernebb belsőt kapott, a kínálatba háromhengeres motor és szabadidős Cross változat is érkezik.
Bezár
Bezár
Bezár
Bezár
Bezár
Bezár