A Volkswagen bemutatta a Polo ráncfelvarrott változatát, ami a megújult külső mellé modernebb extrákat kapott.
2017-ben jelent meg a Polo jelenlegi generációja, és most jött el az ideje a modellfrissítésnek. A Volkswagen az új Golf mintájára újította meg a dizájnt, erre utal a szériában LED-es fényszóró, aminek nappali menetfénye a hűtőmaszkon is folytatódik, és a korábbinál szélesebb hátsó lámpák is. Felárért mátrixfényszóró és futófényes irányjelző is elérhető.
Széria lett a digitális műszeregység, felszereltségtől függően 8 vagy 10,25 colos kijelzővel. A középkonzolra alapból 6,5 vagy 8 colos érintőképernyő kerül, felárért a 9,2 colos változat kérhető, és már vezeték nélküli okostelefon-tükrözés is elérhető. A megújult Arteon és Tiguan mintájára érintőgombos lett az automata klímaberendezés kezelőfelülete.
A korábbi felszereltségi szintek az új Golfban is látott változatoknak adták át a helyüket. A név nélküli alapmodellben széria a már említett LED-es fényszórókon, a 8 colos digitális műszeregységen és 6,5 colos érintőképernyőn kívül a klímaberendezés, a négy elektromos ablak, valamint az elektromosan állítható és fűthető tükrök.
A Life szinten 15 colos kerekek, bőrkormány, okostelefon-tükrözés és hátul is két USB-C csatlakozó jár. A csúcsmodell a Style, amihez 15 colos könnyűfém kerekek, LED-es mátrixfényszóró és ködfényszóró, 10,25 colos műszeregység és 8 colos érintőképernyő, vezeték nélküli telefontükrözés és parkolóradar tartozik, a navigáció utólag is rendelhető.
Hasonlóan jól felszerelt, de sportosabb stílusú az R-Line, amit eltérő lökhárítóval és 16 colos könnyűfém kerekekkel láttak el. A biztonsági felszerelések közt megjelent az első utasok közötti légzsák, valamint a továbbfejlesztett vezetéssegítő rendszer, ami 2-es szintű autonóm vezetésre is alkalmassá teszi a Volkswagen kisautóját.
A motorkínálat az egyliteres, háromhengeres benzinmotor 80 lóerős változatával indul, a turbós kivitel 95 és 110 lóerővel is elérhető, az előbbihez opció, az utóbbihoz széria a hétfokozatú duplakuplungos váltó. Nem lesz többé dízelmotor a választékban, helyette a földgázüzemű 1.0 TGI-t kínálják 90 lóerővel.
Kapcsolódó cikkek:
Az új GTI után még erősebb változatot mutatott be a nyolcas Golfból a Volkswagen, az összkerékhajtású Golf R-nek drift módja is lesz.
vagy olvasd digitális formában!