A Bugatti babérjaira tör a Koenigsegg új csúcsmodellje, amelyet tetődobozzal felszerelve állítottak ki Genfben.
Noha az autó orrában található csomagtartó formájához illő, steppelt bőrtáska is kapható hozzá, a Koenigsegg Agera mégsem mondható ideális utazóautónak. Erre jelent megoldást az a tetődoboz, amelyet a Thule közreműködésével fejlesztettek ki.
Mivel a tetőlécek jelentősen rontanák az autó aerodinamikáját, a szénszálas anyagból készült dobozt egybeépítették a kivehető tetővel, így a sípályára érve csak le kell szednünk a tetőt, és a helyére tenni a csomagtér fedele alatt utazó hagyományos tetőt.
Az Agera R egyébként a világ leggyorsabb autójának babérjaira tör: az 5 literes, dupla turbós V8-as 940 lóereje ugyan elmarad a Bugatti Veyron Super Sport 1200 lóerejétől, de ha E85-tel tankoljuk meg az autót, akkor már 1115 lóerőre képes, miközben közel fél tonnával könnyebb, mint a Bugatti. Menettulajdonságait olyan különlegességek javítják, mint a leszorító erőt növelő kialakítású kerekek és a 420 km/órás sebességindexű Michelin abroncsok.


