A Kodiaq után a Škoda középső szabadidő-autója is megújult, a Karoq a nagyobb testvéréhez hasonló külsőt és modernebb belsőt kapott.
2017-ben jelent meg a Škoda második szabadidő-autója, a Kodiaq kisebb testvéreként bemutatott Karoq, és most jött el az ideje a modellfrissítésnek. A külső nem sokat változott, de a szélesebb és szögleteseb hűtőmaszkkal karakteresebb lett, az új fényszórók akár mátrixfényszórók is lehetnek, és a hátsó lámpák is újak.
A belső térben csak a legfontosabbakat változtatták meg, mostantól például szériafelszerelés a digitális műszeregység, alapból 8 colos, felárért 10,25 colos képátlóval, és a 8 vagy 9,2 colos érintőképernyős infotainment rendszert is újabbra cserélték. A kínálatban újabb színek, kárpitok és kerekek közül lehet választani.
Nem változott a motorkínálat. A 110 lóerős 1.0 TSI és a 150 lóerős 1.5 TSI közül az utóbbihoz hétfokozatú DSG választható, a 2.0 TSI 190 lóerős, míg a 2.0 TDI továbbra is 116 és 150 lóerős változatban rendelhető. A legerősebb benzineshez széria, a dízelhez pedig opció a DSG-vel kombinált összkerékhajtás.
Kapcsolódó cikkek:
A Škoda felfrissítette a legnagyobb szabadidő-autóját, a külső és belső változásokon kívül a benzinmotorra váltott Kodiaq RS jelenti az újdonságot.
vagy olvasd digitális formában!