A Citroën bemutatta a C5 Aircross megújult változatát, ami megkapta a francia márka új arcát, de a technikája ezúttal nem változott.
2017-ben jelent meg a Citroën nagyobbik szabadidő-autója, a C5 Aircross, ami egyúttal a kifutó C5 helyére is lépett. A francia márka időközben bemutatta a C5 igazi utódját, a középkategóriás crossover C5 X-et, és ezzel egyszerre a C5 Aircross is alaposan megújult, de a műszaki tartalom ezúttal nem változott.
A kisebb C3 Aircross után a C5 Aircross is megkapta a Citroën legújabb arculatát. A fényszóró és a hűtőmaszk már nincs kettéosztva, hangsúlyosabb lett az embléma, és a maszk vonalát követik a nappali menetfények. A hátsó lámpák is új formában világítanak, ezen kívül a 18 colos kerekek és a sötétkék fényezés is újdonság.
A belső térben is naprakész lett a C5 Aircross. A műszereket továbbra is 12,3 colos kijelző vetíti, de a középső érintőképernyőt 8-ról 10 colosra cserélték, és magasabbra tették a műszerfalon. A képernyő alatt megmaradtak a gyorsgombok, míg az automata váltókart a C4-ben látott apró billenőkapcsoló helyettesíti.
A 4,5 méter hosszú, 23 centiméteres hasmagasságú C5 Aircross berendezése egyébként nem változott, a csomagtartója 580 literes, amit a három részre osztott hátsó ülések variálásával 720 literesre, a támlák ledöntésével 1630 literesre lehet bővíteni. A hibrid változat esetén 460 és 600 literes értékekkel számolhatunk.
A műszaki tartalom ezúttal nem változik, a kínálat alapját várhatóan az 1,2 literes benzines és 1,5 literes dízel adja, mindkettő 130 lóerős, és a csúcson ott a plug-in hibrid az 1,6 literes, 180 lóerős benzinmotorral és 110 lóerős elektromotorral, ami 225 lóerőre képes, a 13,2 kilowattórás akkumulátoráról pedig 55 kilométert tehet meg tisztán elektromosan.
Kapcsolódó cikkek:
A Citroën bemutatta a C5 új generációját, ami egy tágas és kényelmes crossover lett, és már az elejétől fogva kapható lesz plug-in hibrid változatban.
vagy olvasd digitális formában!