2021-ben ünnepelte fennállásának harmincadik évfordulóját a Saint-Gobain autóüvegek piacán tevékenykedő márkája, az Autover, amely mostantól Sekurit Service néven működik tovább.
A Sekurit Service bevezetése sokkal több, mint egy új márkanév: átfogó megújulást jelent a Saint-Gobain autóüvegipari tevékenysége számára. A névválasztás nem véletlen, két egyszerű, egymással összecsengő szót választottak, amelyek mindent elmondanak a cég tevékenységéről.
A harminc év alatt megszerzett tapasztalatok alapján született meg a „nálunk mindent megtalál egy helyen” koncepciója: az innovatív üvegtermékektől a szerszámokig, a kellékektől a műhelyfelszerelésekig, a legmodernebb online raktározástól a szállítási szolgáltatásokig.
A megújulással együtt a Sekurit Service digitális jelenlétét is racionalizálták. A már meglévő webshopot az ügyfelek igényei szerint alakították át, hogy egyszerűbbé tegyék a mindennapi munkát. A webshop szolgáltatásai folyamatosan bővülnek olyan funkciókkal, mint például a szerelési útmutatók és videók, tréningek és termékazonosító rendszerek.
További információ ide kattintva olvasható.
DIGITÁLIS MAGAZIN