A Honda bemutatta a hibrid kisautójának felfrissített változatát, ami finoman megújult külsőt, sportos kiadást és erősebb hajtásláncot kapott.
2019-ben jelent meg a Jazz jelenlegi generációja, amit a Honda a következő évben vezetett be a piacra, most pedig eljött a ráncfelvarrás ideje. A barátságos formájú kisautó külsejét egy kicsivel sportosabbra szabták, megjelent az Advance Sport felszereltség, és a hibrid rendszer teljesítményén is igazítottak.
A kerekeket meghajtó elektromotor teljesítménye 109-ről 122 lóerőre nőtt, az akkumulátort töltő generátor is erősebb lett, akárcsak az 1,5 literes benzinmotor, ami 98 helyett immár 107 lóerős. Az erőátvitel módosításával még közvetlenebb reakciókat és az eddiginél jobb gyorsulást, dinamikusabb vezethetőséget ígér a hibrid Jazz.
Az Advance Sport felszereltség egyedi hűtőmaszkot és lökhárítót, fényes fekete tükörházakat és 16 colos kerekeket kap, az üléseit mikroszálas anyaggal borították és sárga cérnával varrták, még a rugói és lengéscsillapítói is feszesebbek. A sportos kiadás nagyobb méretű hűtőmaszkját az Elegance és Advance kivitel is megkapja.
A kínálatban marad a szabadidős Jazz Crosstar kivitel, és a Honda a vezetéstámogató rendszereken is igazított, például új, szélesebb látószögű, nagyobb felbontású kamerát kapott a Jazz, a torlódásban araszoló asszisztens pedig már az indulástól fogva használható lesz. A hibrid kisautóval már vontatni is lehet, ami azt jelenti, hogy kerékpárszállítót is lehet szerelni rá.
Kapcsolódó cikkek:
A Honda az európai piacra szánt változatban is bemutatta a HR-V új generációját, amely csak hibrid hajtással lesz kapható.
vagy olvasd digitális formában!