Európában is lehetne kereslet arra a divatos formájú crossoverre, amit az indiai piacra mutatott be a Suzuki.
A Suzuki nem egy modellel készült a delhi autószalonra, hiszen a japán márka elektromos autóját előrevetítő eVX koncepcióautó mellett itt mutatkozott be a Jimny hosszabb, ötajtós változata, valamint a Fronx névre keresztelt újdonság, ami a kínálatba a Baleno mellé érkező, divatos formájú, kisebb méretű szabadidő-autó.
Az alapokat a nálunk egy ideje már nem kapható Baleno adja, és a méretei is hasonlóak hozzá. Az új Fronx ötajtós karosszériája 4 méter hosszú, 1,77 méter széles és 1,55 méter magas, a tengelytávja 2,52 méteres. Az osztott fényszórós orra ismerős lehet az új Grand Vitaráról, hátulra pedig a legújabb divat szerinti fénycsík került.
A Fronx belső tere a Balenóból származik, de a Suzuki a nagyobb kategóriákban látott extrákat is elérhetővé tette hozzá. A középkonzol tetején lévő érintőképernyőn lehet nézni a 360 fokos kamerarendszer képét, ezen kívül plexire vetítő head-up display és vezeték nélküli telefontöltő is lehet a fedélzeten.
A műszaki tartalom a Balenóból érkezett, ennek megfelelően az alapmodellt 1,2 literes, 90 lóerős négyhengeres benzinmotor hajtja, opcióként az egyliteres, 100 lóerős turbós háromhengerest lehet választani. Az utóbbihoz mild hibrid rendszer is jár, és hatfokozatú automata váltó rendelhető, az alapmotorhoz robotizált váltót lehet kérni.
A Suzuki egyelőre Indiában vezeti be az autót, később afrikai és dél-amerikai piacokon is kapható lesz a Fronx. Az európai forgalmazás nem valószínű, pedig jó áron nálunk is lehetne kereslet az eltalált méretű, megbízható technikájú kisautóra.
Kapcsolódó cikkek:
A Suzuki is elektromos autón dolgozik, és ennek előzeteseként mutatta be az eVX-et, egy kompakt méretű szabadidő-autó koncepcióját.
vagy olvasd digitális formában!
