A Peugeot bemutatta a megújult 508-ast, amit a márka legújabb stílusa szerint szabtak át, modernizált műszerfallal és egy újabb plug-in hibrid változattal.
2018-ban mutatta be a Peugeot az 508-as jelenlegi generációját, ami jelentősen szakított az elődje koncepciójával, egy karcsúbb és sportosabb stílusú középkategóriás autó lett. A formáját nagyon eltalálták, ezért még nem indokolta volna, de eljött az ideje a ráncfelvarrásnak, amikor a Peugeot legújabb stílusához igazították a limuzin és kombi külsejét.
A nemrég megújult 3008-hoz és 5008-hoz hasonlóan az 508-as is izgalmas formájú hűtőmaszkot kapott, ami a fényszórók alatti részre is kiterjed. A fényszórók is újak, sokkal laposabbak, a hármas karomformájú menetfénnyel pedig karakteresebbek is. Újak a 18 colos kerekek, és a szintén hármas osztású hátsó lámpák is új formában világítanak.
A megújulással együtt az 508-as is megkapta a Peugeot retró stílusú emblémáját, de csak elöl, hátulra a legújabb divat szerint márkafelirat került. A belső tér első pillantásra nem sokat változott, de a 12,3 colos műszeregység immár 3D képet ad, a 10 colos érintőképernyőn a legújabb infotainment rendszer fut, a váltókar pedig billenőkapcsolónak adta át a helyét.
A motorkínálat továbbra is az 1,2 literes, 130 lóerős háromhengeres benzinessel indul, amihez széria a nyolcfokozatú automata, és amit nemsokára a Peugeot új 48 voltos mild hibridje válthat. Megmaradt a kínálatban az 1,5 literes, 130 lóerős négyhengeres dízel, amit szintén alapáron automata sebességváltóval adnak.
Az 508-as kínálatának derekát a plug-in hibridek adják, amiből érkezett egy új, 180 lóerős változat az eddigi 225 lóerős mellé. Az 1,6 literes benzinmotor ebben a két modellben 150 és 180 lóerős, a meghajtó elektromotor mindkét esetben 110 lóerős, a 12,4 kilowattórás akkumulátor pedig 62-64 kilométeres hatótávot enged.
Megtartották a csúcsmodellt, ami a Peugeot Sport Engineered után az 508 PSE nevet kapja. A plug-in hibrid rendszer kombinált teljesítménye 360 lóerő, a maximum nyomaték 520 Nm, amivel 5,2 másodperc alatt gyorsul százra, a többi hibridhez képest széria a 7,4 kilowattos töltő. Az 508 PSE-t a fényes fekete hűtőmaszkjáról lehet felismerni.
Kapcsolódó cikkek:
A Peugeot bemutatta a 308 új generációját, amely már a márka új emblémáját kapja, még több extrával és plug-in hibrid hajtással érkezik.
vagy olvasd digitális formában!