A Nemzeti Együttműködés kormánya a jelek szerint együtt akar működni az autós társadalommal.
(Ez jó, erre vártunk!) Legalábbis annak szimpatikusabb – vásárló – részével, és hadat üzen a neppereknek. (Van belőlük szép számmal, hivatalosnak látszó szinteken is!) Ezért létrehoznak egy központi adatbázist, ahol rögzítik az autók futásteljesítményét.
Ezt, vagyis a km óra állását a törvényjavaslat szerint ellenőrzik majd a rendőrök is közutakon, és továbbítják az adatbázisba. Gondolom, ide fut majd be a műszaki vizsgák és szakszervizek adata is.
Jó ötlet, gondolom most őrült tekerésben van az ország egyik része, az, amelyik hagyományosan átveri a másikat, hiszen ez az utolsó lehetőség. Erről az alacsonyabb számról indul a hazai autópark. Nem tudom, mi lesz a külföldről ezután behozott autókkal addig, amíg nem lesz nemzetközi adatbázis.
Szögezzük le, helyes a törekvés, bár ennek is a füstje a lényegesebb, olyasmi, mint a kátyúvonal volt Kóka úr idejében, ahol az úthibákat jelentettük, aztán nem történt semmi. Szerintem továbbra is ajánlható az én régi módszerem: csak ismert helyről autót venni. A valódi (nem hamis) szervizkönyvvel rendelkező autónak meg a szervizből eddig is felgöngyölíthető volt az előélete.
Ha pedig itt járunk, emlékezzünk meg egy néma főhajtással a MERKUR időkről, és az ottani plombával feltörhetetlenné tett kilométerórákra.
Mi magyarok azt is megoldottuk valahogy!
vagy olvasd digitális formában!