Nem hiábavaló próbálkozás a Mazda kompakt szabadidő-terepjárója, hiszen bár a CX-5 az utolsók közt érkezik a kategóriába, könnyebb és takarékosabb lesz riválisainál.
A Minagi tanulmányautóval megelőlegezett sportos forma nem sokat változott, ám ennél sokkal fontosabb, hogy a CX-5 lesz az első szériagyártású Mazda, amely a japán gyártó Skyactiv technológiáját hasznosítja. Ennek keretében az elmúlt években szinte az alapoktól gondolták újra a karosszéria, motor és sebességváltó kialakítását, és ahol csak lehet, optimalizálták a felépítést. Az eredmény: a 2 literes benzines vagy 2,2 literes dízelmotorok közül az utóbbinak alig 120 g/km-es széndioxid-kibocsátása. A CX-5 a Frankfurti Autószalonon mutatkozik be a modellfrissített Mazda3 társaságában.
vagy olvasd digitális formában!