Könnyű és takarékos lesz a Mazda CX-5
Hírek, 2011. augusztus. 2.
AS

Nem hiábavaló próbálkozás a Mazda kompakt szabadidő-terepjárója, hiszen bár a CX-5 az utolsók közt érkezik a kategóriába, könnyebb és takarékosabb lesz riválisainál.

 

 

A Minagi tanulmányautóval megelőlegezett sportos forma nem sokat változott, ám ennél sokkal fontosabb, hogy a CX-5 lesz az első szériagyártású Mazda, amely a japán gyártó Skyactiv technológiáját hasznosítja. Ennek keretében az elmúlt években szinte az alapoktól gondolták újra a karosszéria, motor és sebességváltó kialakítását, és ahol csak lehet, optimalizálták a felépítést. Az eredmény: a 2 literes benzines vagy 2,2 literes dízelmotorok közül az utóbbinak alig 120 g/km-es széndioxid-kibocsátása. A CX-5 a Frankfurti Autószalonon mutatkozik be a modellfrissített Mazda3 társaságában.




A LEGÚJABB SZÁMUNK
Autó és Stílus
Keresd az újságárusoknál, olvasd digitális formában vagy fizesd elő kedvezménnyel!
ELŐFIZETÉS
Autó és Stílus előfizetés
DIGITÁLIS MAGAZIN
Autó és Stílus digitális magazin
Bezár
Bezár
Bezár
Bezár
Bezár
Bezár