A Continental GT megújulása után a nyitott tetős modell második generációját is bemutatta a Bentley. A GTC nagyobb, erősebb, jobban felszerelt kabrió lett.
A Bentley korábban konzervatív autóiról volt híres, ám a Continental GT bemutatásával a fiatalabb vásárlók is megkedvelték a márkát: Londonban minden focista ilyennel jár. A VW tulajdonába tartozó brit márka most bemutatta a nyitott tetős GTC második generációját.
A vadonatúj frontrész és az alumínium karosszériaelemek szélesebb nyomtávot rejtenek, az alapmodellhez is 20 colos kerekek járnak, így még inkább impresszív a nyitott Bentley kiállása. A négyszemélyes kabrió vászontetejébe hangszigetelő üvegből készült hátsó szélvédő került.
A 6 literes, dupla turbós, W12-es benzinmotor teljesítménye 560 helyett 575 lóerő, a maximális forgatónyomaték 650-ről 700 Nm-re növekedett. Az automata sebességváltó még gyorsabban kapcsolja a fokozatokat, míg az összkerékhajtású rendszer alapesetben nem 50-50 százalékban osztja el a nyomatékot, hanem hátra juttat többet, 60 százalékot.
A GTC minden téren kényezteti utasait: hátsó ülésein nagyobb a lábtér, a biztonsági övet elektromotor adja a vezető és mellette ülő utasa kezébe, és nyitott tetővel a Bentley saját fejlesztésű nyakmelegítője óvja meg őket a megfázástól.
DIGITÁLIS MAGAZIN