343 lóerős az új hibrid Lexus
Hírek, 2011. szeptember. 16.
AS

A Lexus GS vadonatúj generációjának hibridhajtású változata nem csak takarékos, de erős és sportos is egyben.

 

 

Negyedik generációjára minden eddiginél jobb lett a Lexus nagyautója. Az új GS ugyanis amellett, hogy megőrizte elődje erényeit, sokkal sportosabb lett, így már nagyobb eséllyel veheti fel a küzdelmet a német konkurensek ellen. A frontrésze nem csak a kisebb CT és a nagyobb testvér LS kialakítását idézi, de egyben a Lexus új stílusirányzatának jegyeit is magán hordozza: ehhez hasonló hűtőmaszkja lesz a márka jövendő típusainak.

 

 

A GS az európai piacon a 450h hibrid hajtáslánccal lehet a legnépszerűbb, olyannyira, hogy szinte feleslegessé teheti a többi változatot. Az elődhöz hasonlóan ezúttal is a 3,5 literes V6-os benzinmotor és két elektromotor mozgatja a kocsit, az összteljesítmény 343 lóerő, a legnagyobb nyomaték 345 Nm. Ennek köszönhetően a sportos Lexus alig 5,9 másodperc alatt gyorsul százra, a végsebessége 250 km/óra. A jobb menetteljesítmények ellenére a GS 450h takarékosabb lett: az átlagos fogyasztása 7,6 liter helyett 6,3 liter száz kilométeren.

 

 

Számos új vezetést segítő berendezés jelenik meg az autóban. Ilyen az aktív felfüggesztés, a változó áttételű kormánymű és a hátsókerék-kormányzás, vagy a holttérfigyelő és sávelhagyásra figyelmeztető rendszerek. A GS utastere is igényesebb és modernebb lett, sokat javítottak a vezető üléspozícióján és a helykínálaton, korábban ezek miatt érte a legtöbb kritika a GS modelleket. A csomagtartó befogadóképességére sem lehet már panaszunk: a Lexusnál kompaktabb akkumulátorcsomagot készítettek, így a raktér már 465 literes.




A LEGÚJABB SZÁMUNK
Autó és Stílus
Keresd az újságárusoknál, olvasd digitális formában vagy fizesd elő kedvezménnyel!
ELŐFIZETÉS
Autó és Stílus előfizetés
DIGITÁLIS MAGAZIN
Autó és Stílus digitális magazin
Bezár
Bezár
Bezár
Bezár
Bezár
Bezár