Vadonatúj limuzint mutatott be a Cadillac, az XTS érdekessége pedig nem a formája vagy a hajtáslánca, hanem a jövőt idéző műszerfala. Nézze meg videón, hogyan működik!
Megújult a Cadillac legnagyobb modellje: a teljesen új fejlesztésű XTS egyszerre váltja le a korábbról itt maradt DTS, valamint a kissé jellegzetesebb STS típusokat. Az XTS is folytatja azt a formai irányvonalat, amit a rövid ideig az európai piacra is behozott CTS kezdett meg, de annál valamivel lágyabb a vonalvezetése. A terjedelmes limuzin 5,13 méter hosszú, a tengelytávolsága 2,82 méteres, ezért utastere különösen tágasnak ígérkezik. A csomagtartó mérete sem elhanyagolandó, 509 literes.
Az XTS motorja 3,6 literes, 300 lóerős és 359 Nm maximális nyomatékú V6-os benzines, hatfokozatú automata váltóval, amely az alapmodellben az első kerekeket hajtja, de összkerékhajtású kivitele is elérhető, hátul oldalaként aktív nyomatékelosztással. A 19 vagy 20 colos kerekeken gördülő autót adaptív lengéscsillapítás-szabályzással is felszerelték.
Mégsem a forma vagy a hajtás, hanem a belső tér az XTS legérdekesebb része. A képeken, vagy első ránézésre még semmi különöst nem látni: igényes anyagok és kellemes formák fogadják a vezetőt. A startgomb megnyomására azonban életre kel a műszerfal, amit a legjobban a gyári videofilmen nézhetünk meg. A műszeregységet 12,3 colos színes képernyő helyettesíti, amelyet négyféleképpen rendezhetünk át, a klasszikus számlapostól a modern digitális kiosztásig.
A középkonzolra is méretes érintőképernyő került, az alapmodellben 20 colos, felárért 32 colos méretben, ráadásul kapacitív felülettel, tehát a táblagépek mintájára ujjunkkal húzhatunk át rajta ikonokat vagy nagyíthatunk a térképen. A kijelző alatti panel pedig felnyitható, a Chevrolet Orlando mintájára mobiltelefont vagy hordozható médiajátszót lehet elrejteni itt.


